Jump to content
Forums upgraded! Read more... ×
cn-nadc.net | North Atlantic Defense Coalition
Lord Damien

Who Will Post Next?

Recommended Posts

Nope.

 

 

A person under the age of 26 will post next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrong, missed by a year!

 

A member of NADC that holds a government position will post next?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorta?

 

An Australian will post next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope. Though I do have family there.

 

 

A brunette will post next

Share this post


Link to post
Share on other sites

You're magical!

 

Someone who likes camping will post next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meh I dont like it dont hate it though :P

 

Somehow who can't swim will post next. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope.

 

Somebody who has been visited by the police will post next

Share this post


Link to post
Share on other sites

When I was a little lad, no more than 5 years of age, I accidentally dialed 911 and they paid us a visit :P 

 

Someone who was issued a speeding fine will post next. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope. Clean so far

 

Someone who had toast for breakfast...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope

 

Someone who has a tattoo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope.

 

Someone with x's in their forum name

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incorrect.

 

A brit will post next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incorrect!  Someone who is from the EU will post next :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

False!

 

A returning member will post next tho!

Share this post


Link to post
Share on other sites

False, I'm not from around here

 

Tank will post next

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fals... true.

Dammit.

 

A yank will post next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honhon, my Canuck ways fall short of Yank.

 

Someone who likes to read will post next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I used to love to read, I just don't have the attention span for it anymore.

 

Someone who has received a medal from the NADC will post next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Most of them I granted myself!

 

Someone who loves Game of Thrones will post next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Never watched it.

 

Someone who loves medieval history will post next

Share this post


Link to post
Share on other sites

I did minor in medieval studies in my first few years for writing purposes.

 

Someone who has visited more than 10 countries will post next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Only three.  lol

 

Someone who has never visited another country will post next. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

False.

 

Somebody who has visited a different Continent will post next

Share this post


Link to post
Share on other sites

Who can resist going to Europe? (And Australia, and Asia...) Missing South America and Africa :)

 

Someone who is afraid of planes will post next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×